התקשרו אלינו:

דילים אטרקטיביים למלונות בפסח

בחירת דילים למלונות בפסח לא חייבת לגרום לכם לנפץ את כל החסכונות שלכם. הטיפים הבאים יעזרו לכם למצוא את הדילים האטרקטיביים ביותר למלונות בחופשת הפסח הקרובה. ואת הכסף שאתם חוסכים תוכלו לבזבז על פינוקים או לשמור לחופשה הבאה.

הזמינו חופשה מבעוד מועד

חג הפסח זו תקופה שבה הרבה ישראלים אוהבים לצאת לחופשה ביעדי התיירות הנבחרים. כתוצאה מהביקוש גם המחירים עולים משמעותית לקראת זמן זה בשנה. הביקוש הרב מוביל לכך שכמעט ואין חלקה פנויה. לכן אם אתם רוצים לשריין לעצמכם חופשה חלומית ולהבטיח שגם יהיה לכם מקום במלונות שאתם מעדיפים ושגם העלויות יהיו אטרקטיביות הקפידו להזמין דילים למלונות בפסח מבעוד מועד.

חפשו דיל בדקה ה-90

אם אתם ממש ספונטניים ומתמודדים היטב עם הזמנות של מעכשיו לעכשיו, נסו לחפש לעצמכם דילים של הדקה ה- 90. דילים של הדקה ה- 90 מבוססים על ביטולים של הרגע האחרון, חדרים ריקים שהמלונות רוצים למכור וכדומה. בגלל ההתראה הקצרה, המחירים יכולים להיות ממש אטרקטיביים. כמובן שלא תמיד מומלץ לחכות לרגע האחרון כדי להזמין חופשה, קחו בחשבון שיכול מאוד להיות שלא תמצאו את הדיל שאתם רוצים או שתצטרכו לחשוב מהר ולהתאים את עצמכם לדיל.

הירשמו להתראות על הורדות מחירים

ישנם אתרים שמציעים שירותי התראות של הורדות מחירים או של דילים אטרקטיביים כפי שאתם מחפשים. אם אתם רוצים תמיד להיות עם היד על הדופק ולהישאר מעודכנים בכל הדילים המעודכנים, הירשמו לשירות התראות שכזה. השירות יכול להיות זמין דרך הרשתות החברתיות, אפליקציה ייעודית או דרך צוות האתר.

התרחקו מההמון

רוב האנשים מעדיפים מלונות במיקום אטרקטיבי בלב האקשן וסמוך לכל אתרי הבילוי והאטרקציות. כתוצאה מכך המלונות האלו יקרים יותר. מספיק שתתרחקו מעט מההמון ותחפשו אחר דילים במלונות יותר מרוחקים ותוכלו להשיג לעצמכם דיל מושלם במחיר משתלם. מלונות מרוחקים מתאימים לנופשים שאוהבים את הפרטיות שלהם ולא מתרגשים מנסיעה קצרה של כמה דקות אל האזורים המרכזיים.

בדקו הטבות של כרטיס האשראי

חברות האשראי מציעות המון מבצעים והטבות, כך שהשקעת זמן בבדיקה של הטבות אלו יכולה להעלות בחכתכם מידע על דיל ממש שווה שיוזיל את המחירים של החופשה שלכם במידה משמעותית. גם אם מצאתם דילים למלונות בפסח במחיר ממש אטרקטיבי ללא תחרות, תוכלו לחפש אחר מסעדות שמציעות הטבות, פינוקים בקניות, מחירים זולים יותר עבור כניסה לאטרקציות וכיוצא בכך.

הישארו מעודכנים על מבצעים מיוחדים

חברות תיירות ואתרים שמציעים דילים משתלמים למלונות, כמו אתר מלון 365, לא פעם יוצאים במבצעים ממש משתלמים והטבות חסרות תקדים שלא כדאי לפספס. הישארו תמיד מעודכנים, הציצו באתר, שימו לב לעדכונים ולמבצעים שמפרסמים וכך תוכלו להבטיח שלא תפספסו את הדילים השווים ביותר.

אל תתביישו לשאול

רבים מאתנו מקבלים את המחיר של הדיל כסופי אולם לא פעם שווה לשאול אם יש איזו הנחה בנמצא או מבצע שאפשר להציע לכם. אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, אל תתביישו לציין זאת ולבדוק אם תוכלו לזכות את עצמכם במחיר מתנה מיוחד. כמו כן אם אתם שוטרים, חברי הסתדרות המורים, סטודנטים, קשישים יכול להיות שמגיע לכם מחיר מוזל יותר.

השוו מבצעים

התחילו עם לחפש דילים למלונות באזור בו אתם רוצים לשהות ובדקו עלות אל מול תמורה. כלומר מה כולל הדיל: כמה ארוחות? האם החניה חינם? האם יש WIFI במלון וגישה לאינטרנט חינם? אילו מתקנים יש במלון? מה הפעילויות והאטרקציות? וכיוצא בכך. ככל שהתמורה עבור ההשקעה שלכם תהיה גדולה יותר, כך הדיל יהפוך להרבה יותר משתלם. סקירה של הדילים השונים תעזור לכם לראות אתת התמונה הרחבה יותר ולקבל נקודת מבט כללית.

עשו שיעורי בית

המקום שדרכו אתם בוחרים להזמין דילים למלונות גם מאוד חשוב. חשוב מאוד לבחור באתר אמין שמציע לכם שירות אונליין ומגוון רחב של דילים זמינים מהם תוכלו לבחור את האחד. כדי שהדיל יתאים לכם כמו כפפה הקפידו להגדיר את הצרכים שלכם היטב. ככל שתגדירו את הצרכים טוב יותר כך יהיה אפשר להתאים עבורכם את הדיל המושלם במסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מציאת דילים למלונות בפסח זו משימה מאתגרת, אך לא בלתי אפשרית. במלון 365 תמצאו את כל הדילים הכי חמים למלונות הנבחרים, נסו אותנו ולא תצטערו!

Malon Logo