התקשרו אלינו:

דילים מומלצים למלונות בראש השנה 2022

חגים הם הזמן המושלם לקחת פסק זמן מהחיים, לנשום עמוק ולתכנן את החופשה המושלמת. כזאת שתשאיר טעם של עוד ותעזור לכם לחזור לשגרה עם המון כוחות מחודשים. השלב הראשון בכל חופשה מתחיל במציאת דיל מושלם, ביעד מדהים ובמלון שנבחר עבורכם במיוחד. אנו כאן כדי לעזור לכם לקבל גישה לדילים הטובים ביותר למלונות בראש השנה, בכל יעד בארץ שתבחרו.

 

חג משפחתי

ראש השנה הוא זמן לנתק את השעונים המעוררים, לשכוח משיעורי הבית והעבודה, להשאיר מאחור את הכביסה ומטלות הבית ולארוז את בני המשפחה לחופשה חלומית, איכותית תחת השמש החמה. במלון 365 בחרנו עבורכם דילים במיוחד כדי שתיהנו מהחופשה המשפחתית המושלמת.

 

דן פנורמה אילת בראש השנה

דן פנורמה אילת הוא מלון משפחתי שהאווירה בו תוססת והפעילות בו בלתי נגמרת. הוא ממוקם בלב העניינים, סמוך למרכזי הקניות ואתרי הבילויים ובמרחק הליכה מחוף הים. החדרים המאובזרים של המלון משקיפים אל הרי אילת, ים סוף והלגונה הצפונית. במלון יש אינסוף מתקנים לרבות בריכת שחייה, מועדון בריאות, מועדון בני נוער, מועדון ילדים, ועוד המון פינוקים, בילויים ומופעים.

 

חופשות ספא בים המלח

ראש השנה הוא הזמן הטוב ביותר להתחדש ולהתרענן בחופשת ספא מפנקת אמיתית. חופשה שתקלף מכם את כל הטרדות והדאגות ותשאיר אתכם שמחים ורעננים. דילים בים המלח הם המתכון הבטוח למילוי מצברים ואנו נשמח להציע לכם דילים במלונות החמים במחירים הכי משתלמים.

 

אואזיס ים המלח בראש השנה

ון אואזיס הוא סוג של נווה מדבר הממוקם למרגלות הרי יהודה, לחופיו של ים המלח. המלון מיועד בעיקר למשפחות וכולל ספא מפנק בסגנון מרוקאי, סולריום ומגוון רחב של פעילויות לילדים. קרבתו של המלון לפארק לאומי מצדה, לגן הבוטני בעין גדי ולמצוקי דרגות הופכת אותו לנקודת מוצא אסטרטגית עבור מגוון רחב של פעילויות ומסלולי טיולים, כך שתוכלו לשלב בקלות בין חופשה מפנקת, אתרים היסטוריים וטבע מרהיב.

 

חופשות הכל כלול

כאשר אתם עוזבים הכל לכמה ימים, אתם רוצים להתפנק. לא להיות מוטרדים מארוחות, נשנושים, פעילויות או מציאת תעסוקה לילדים. כדי שתוכלו ליהנות מחופשה ללא טרחה בה כולם דואגים רק לכם ומנעימים את הזמן שלכם, כדאי שתבדקו את הדילים המשתלמים של הכל כלול שארגנו לכם.

 

אסטרל נירוונה קלאב בדיל לראש השנה

אסטרל נירוונה קלאב הוא הזוכה בפרס "בחירת המטיילים 2018" של אתר טריפאדווזיור העולמי ויש לו דירוג של ארבע כוכבים ממשרד התיירות. המלון ממוקם מול מפרץ אילת וכולל חדרים מרווחים והמון מתקנים ופעילויות עשירות. במלון מתקני מים עם מגלשות, מועדון ילדים מאובזר, שתי בריכות שחייה עם ברים, ואולם בידור גדול ובו מתקיימים מופעים לילדים ולמבוגרים. מלון זה הוא ללא ספק הבחירה המושלמת כאשר רוצים מקסימום פינוקים.

 

חופשה זוגית

דילים למלונות בארץ בראש השנה הם פתרון מעולה למי שמחפש חופשה בראש שקט. הזוגות שביניכם ישמחו גם הם להרכיב לעצמם את החופשה המושלמת בזכות מגוון רחב של דילים למלונות שאינם כוללים ילדים. בין אם אתם זוג צעיר ובין אם זוג שרוצה פסק זמן להתחבר מחדש, במלון 365 תמצאו את הדילים הכי טובים.

 

ספא קלאב ים המלח במבצע לראש השנה

ספא קלאב ים המלח הוא גן עדן לזוגות, אשר כל מטרתו היא להחזיר את השלווה והרוגע לגוף. זהו מלון ספא ייחודי מסוגו הכולל חדרים מרווחים ויוקרתיים וספא מפנק במיוחד ובו אינספור טיפולים לנפש ולגוף. במלון זה אין טלפונים סלולריים, לא מעשנים והוא כל כולו בנוי על קונספט "סגנון חיים". בכל חודש עוסקים בנושא אחר ובכל סוף שבוע תוכלו להיות שותפים להרצאות וסדנאות הכוללות טיפים נבחרים לחיים טובים.

 

איך מוצאים דילים למלונות בראש השנה?

כדי למצוא את הדיל המושלם עליכם להגדיר מהו התקציב שעומד לרשותכם, מהם סגנון החופשה המועדף עליכם, איזה סוג אירוח אתם מחפשים, היכן אתם רוצים לנפוש ולכמה זמן, ולהכניס את כל הפרטים הללו למנוע החיפוש של האתר. אנו כבר נעשה עבורכם את כל השאר ונאתר את הדילים המתאימים ביותר לקריטריונים שלכם. הזמנת דילים לראש השנה כבר עכשיו תעזור לכם לשריין לעצמכם חופשה ולוודא שתקבלו את המחירים המשתלמים ביותר.

אנו מזמינים אתכם לחפש את הדילים החמים ביותר עבור מלונות בארץ בראש השנה, כבר עכשיו וליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד!

 

Malon Logo