התקשרו אלינו:

טיפים לחופשה באילת בזמן הקורונה

 

משבר הקורונה פגע כמעט בכל אחד. העיר אילת המבוססת רובה ככולה על תיירות נפגעה באופן קשה במיוחד ומנסה להתאושש כשהיא מקבלת בברכה את פני התיירים הישראלים שמגלים אותה מחדש.

אנשים אשר בשנים האחרונות נסעו לחופשות בחו"ל מגיעים לעיר הדרומית ומגלים שהיא התפתחה מאוד, וששירותי התיירות המוצעים בה רבים ומגוונים. לא רק זאת, אלא שעיריית אילת, שרוצה לעודד את הציבור הישראלי להגיע ולהנות מחופשה ראויה, מציעה הפנינג של אירועי קיץ חינמיים על מנת להקל על הכיס.

אך ברור שכאשר יוצאים לחופשה בתקופת הקורונה חשוב לשים לב לדברים שלא מורגלים בהם.

טיפים לחופשה באילת בזמן הקורונה

5 טיפים לחופשה באילת בתקופת קורונה:

  1. הזמנת מלון - העיר אילת משופעת במלונות יקרים וזולים כאחד. ניתן למצוא את מלון מלכת שבא, שהינו מלון יוקרתי, אך אפשר להנות גם ממלון לואו קוסט פופ אפ אילת וכמובן כל מה שביניהם.
    מאחר והחיים כרגע הם דינמיים מאוד והכל מתנהל בהתאם להתפשטות הנגיף והצורך להיכנס לבידוד וכד', מומלץ לבדוק היטב כל מה שיכול לעזור לעשות ביטול הזמנת מלון אם חס וחלילה עולה הצורך. כדאי לבדוק בעת ההזמנה את מדיניות הביטולים של המלון כפי שמופיע בדף הגילוי הנאות שלו.
  2. המלצות - כשנמצאים בחופשה לא רוצים לבזבז זמן על בירורים מה הדברים שהכי כדאי לעשות, איפה המקומות בהם הכי מומלץ לבקר, אילו מסעדות הכי אופטימליות בהתאם לסוג האוכל, המחיר והאם אפשר לסעוד בהם עם ילדים או בלי, ואילו האטרקציות המגניבות ביותר. לכן מומלץ לעשות מחקר קטן לפני, כמובן לשאול חברים, להתעניין בקבוצות פייסבוק מתאימות ולקבל המלצות, ולפיהם לבנות מראש תוכנית. כאשר מבררים, חשוב לשאול על כל מקום אם מקפידים בו על עטיית מסכות, ריחוק והיגיינה - זאת כדי שהכייף לא יסתיים במחלה או בבידוד.
  3. אתר עיריית אילת - שימו על מסך הטלפון גישה ישירה לאתר העירייה. באתר מופיעים עדכונים שוטפים לגבי מצב הקורונה בעיר, מידע והנחיות התגוננות מפני הנגיף והודעות מטעם העירייה. בדרך כלל לא צריך לדאוג לאתר העירייה המקומית כשנמצאים בחופשה אבל התקופה הזאת היא לא "בדרך כלל"!
  4. אתר התיירות הרשמי של אילת - הוסיפו גם אותו על המסך על מנת שיהיה לכם בהישג יד בזמן השהייה בחופשה כי בו תוכלו למצוא פירוט, לפי ימים ושעות, של מגוון פעילויות ללא עלות שהעירייה מציעה בתוכנית Eilat Free, זאת כדי שתוכלו להנות מדברים נוספים מבלי להכביד על ההוצאות.
  5. להיות עם היד על הדופק - החיים עם הקורונה הם מאתגרים, שונים ממה שהיה אי פעם בעבר ומשתנים מרגע לרגע בהתאם למצב. אמנם יוצאים לחופשה על מנת להרפות מהמתח אבל זו תקופה מיוחדת הקוראת להתנהגות אחראית לכן מומלץ לא לזלזל בהנחיות, להיות קשובים, לשים לב לסביבה ולנסות לעבור את החופשה בבטחה, בנעימות ובבריאות טובה.

רוצים לבחור את המלון המתאים לכם באילת? הכנסו לכל הדילים על המלונות הכי טובים באילת

Malon Logo